Ознайомлений з Політикою конфіденційності та даю згоду на збір та обробку своїх персональних даних
Нотатки в Microsoft Teams Meetings

У сучасному динамічному світі бізнесу, організації стикаються з численними викликами, пов’язаними з ефективним управлінням зустрічами. Одним із ключових аспектів, який вже давно вважався важливим для успішного спілкування та збереження інформації, є ведення записів під час зустрічей.
Проте в сучасному швидкому темпі та технологічно зорієнтованому світі традиційний підхід до ведення записів перестає бути ефективним і створює нові виклики. Від віртуальних зустрічей до складних дискусій і потреби у багатозадачності, зібрати та систематизувати важливу інформацію стало набагато складніше. Забезпечення збалансованої взаємодії разом з необхідністю документування ключових моментів та завдань вимагає адаптації стратегій конспектування.
Сьогодні Microsoft представляє публічну попередню версію “Спільних нотаток” – нового методу продовження вашої роботи: спільне створення порядку денного, спільне складання записів та відстеження наступних кроків. “Спільні нотатки” вирішують стандартне обмеження, пов’язане з одним блокнотом для запису порядку денного і записів, і роблять їх доступними для всіх, що забезпечує точність і залученість на кожному етапі зустрічі.
“Спільні нотатки” – це складові Loop, які синхронізуються у всіх місцях, де їх використовують, таких як Outlook, чат Teams, програма Loop, Word для Інтернету та Whiteboard. Перед зустріччю, поділіться “Спільними нотатками” у Teams або через електронну пошту, щоб розпочати спільне створення порядку денного. Це допомагає забезпечити, що всі зможуть долучитися до обговорення тем у групі, незалежно від того, яку програму Microsoft вони використовують.
Під час зустрічі всі учасники можуть додавати пункти порядку денного навіть на останній хвилині, спільно редагувати записи, створювати завдання та визначати подальші кроки. Ви зможете побачити, хто працює над записами у верхній частині “Спільних нотаток” і визначити авторство кожного фрагмента, натиснувши на текст. Керівники проектів та учасники можуть продовжувати ділитися цими записами під час і після зустрічі, що допомагає підтримувати імпульс проекту та покращує ефективність.
Після зустрічі ваша команда може оновлювати нотатки, відмічати завдання та додавати нові відомості з будь-якої програми, яку вони використовують. Записані завдання будуть автоматично синхронізовані з ToDo та Planner, тому кожен отримає нагадування про майбутні кроки – це робить відстеження простим та зручним!
Як частина Loop, ви можете легко переносити “Спільні нотатки” зі зустрічей в програму Loop та продовжувати працювати. Додайте свій компонент до вашого робочого простору Loop, де зможете зібрати все необхідне для вашого проекту в одному місці. Цієї осені інтеграція Loop із OneNote дозволить легко включати “Спільні нотатки” зі зустрічей у ваші блокноти OneNote. Ви зможете змінювати ці нотатки в OneNote, об’єднуючи записи зустрічей в єдиному централізованому місці.